• Sprzęt Jagi mtb

Śnieg, Lasek Wolski i gleba

Poniedziałek, 2 lutego 2009 · dodano: 02.02.2009 | Komentarze 4

Jak w tytule: śnieg, Lasek Wolski i gleba ;)
Czyli jednym słowem: super! ;)
Pomyślałem, że tego śniegu nie tak znowu dużo, a za nami weekend i pewnie ludziska wydeptali ścieżki w Lasku Wolskim... No i tak było. Śniegu umiarkowanie, ale gleba przykryta niemal totalnie, ścieżki wydeptane. Tylko temp. na lekkim plusie i ślisko się zaczęło robić ;). Jagi mielił pod górki, ale i tylne koło buksowało, czasami do tego stopnia, że trzeba było z buta... Jednak Lasek Wolski potrafi dać w d... ;). Zmachałem się i zadowolony jestem z treningu na maxa. W ramach odskoczni postanowiłem wyjechać z Lasku zielonym szlakiem w kierunku Kryspinowa. I jak dojeżdżałem do Orlej (przy Obserwatorium) było sporo totalnie 'zlodowaciałego' śniegu. Nawet się zacząłem zastanawiać czy nie zejść, ale nie pamiętam do czego doszedłem... bo bike się pode mną złożył i nie wiem kiedy sunąłem po tym lodzie na dłoniach i kolanach ;). Na szczęście lądowanie jakieś miękkie było, bo bez obrażeń. W sumie dojechałem do A4 przed Kryspinowem i wróciłem jeszcze trochę poszaleć w Lasku. Tam i z powrotem oczywiście przez Zakrzówek.
Nieźle zalodzona była też Aleja Wędrowników do Sikornika - niektórzy chodzili tam jak baletnice z rękami na bok ;). A najlepsze, że wyprzedzałem tam gościa tak z 70 lat na... nartach... Jakieś 200 metrów dalej jakiś kolo stanął i centralnie gapił się na mnie jak przejeżdżałem... Nie wiem czy był lekko chory czy tak się nie mógł nadziwić, że jadę... Ciekawe co sobie pomyślał, jak chwilę później zobaczył tego dziadka na nartach ;)