UFO w okolicach Bielan!

Poniedziałek, 22 września 2008 · dodano: 22.09.2008 | Komentarze 2

UFO w okolicach Bielan! Tak, to prawdziwa rewelacja! Nie naukowcy z USA lub Rosji, ale właśnie biker z Krakowa położył kres spekulacjom zdobywając niebywale przekonującą fotkę Niezidentyfikowanego Obiektu Latającego.
A oto i ona:

Bez komentarza!!!
A teraz - co dla bikera ważniejsze od jakiegoś tam UFO - zapis dzisiejszej przejażdżki: traska z domku na Ruczaju do centrum (okolice dworca) z solidnym okładem (wszak wersja podstawowa wynosi zaledwie ok. 15 w obie strony...). No cóż, alejka rządzi również w chłodniejsze dni ;).
Ale mi się dobrze jeździło! Jak na wjazd do centrum, to nawet średnia niezła... :). Ostatnie dni były kiepskie, ale jest nadzieja na koniec pogody dla deszczowców. Czas nadrabiać stracone kilometry!
A tu jeszcze kilka zdjęć z dzisiejszego dnia:

Pod koniec jak się już zupełnie ściemniło złapał mnie jeszcze mały deszczyk. Ale na szczęście tylko trochę postraszyło. Jak już napisałem - super było!!