Drugi prawdziwy wypad w

Środa, 6 sierpnia 2008 · dodano: 06.08.2008 | Komentarze 3

Drugi prawdziwy wypad w teren ;)
Ale najpierw - jak zwykle - praca: 22.1 km - Kross.
A po południu - po wymianie dętki i opony w starym Jagim - wyruszyłem na podbój terenu ;). 39.2 km: Ruczaj - Kopiec Kościuszki - Lasek Wolski - Kryspinów - i powrót. W tamtą stronę przez Lasek Wolski niebieskim rowerowym, powrót zielonym pieszym. Muszę przyznać, że mnie nieźle zmasakrowało... Jednak nienawykły jestem w terenie pomykać... A ten niebieski to momentami ostry jest - musiałem prowadzić bike'a. Inna sprawa, że Jagi się do tego zupełnie nie nadaje: sztywny kompletnie, kiepsko hamujące cantilevery, opona z przodu się rozlatuje (tył wymieniłem), działa tylko jedna, środkowa tarcza (przerzutka nie zrzuca na pozostałe...), za duży jak dla mnie, no i geo ma tak pokręconą, że nie mogę w to uwierzyć :). Tak czy inaczej, zanim nie zapodam nowego mtb, to trochę na Jagim potrenuję ;)
A, no i zrobiłem parę zdjęć:

A tak w ogóle, to może ktoś mi poradzi: jaki mtb sobie zapodać w teren / do maratonów (w granicach 2-2,5 000 zł). Myślałem o GF Marlin '08... Jakieś sugestie? Będę wdzięczny :)