Kolejny wypadzik z sakwami.

Piątek, 1 sierpnia 2008 · dodano: 04.08.2008 | Komentarze 0

Kolejny wypadzik z sakwami. Tym razem, nazwijmy to, służbowy...
Trasa: Kraków - Czernichów - Łączany - Zator - Osiek - Brzeszcze - Pszczyna - Strumień - Drogomyśl - Ochaby - Skoczów - Ustroń - Wisła - Wisła Malinka.
Musiałem być w Wiśle Malince przed 16.00, a że nie wyjechałem z odpowiednim zapasem czasu, trochę się stresowałem, że się spóźnię. Przyjechałem "na styk" :). Zdjęć mało, bo ostatnio za dużo jeździłem, żeby tak ciągle pstrykać ;)
1) pierwszy posiłek, w Łączanach
2) stawy, chyba w Przeciszowie...

3) trochę czasu "musiałem" (= chciałem ;) spędzić na przystanku w Drogomyślu; po prostu nie przepadam za jazdą w "większym" deszczu...
4) w tym małym sklepiku, już w Wiśle, zapodałem wreszcie picie (trochę za długo jechałem "bez") i jakiegoś loda... pycha!! ;); w tle Hotel Gołębiewski

Kolejny dzień przesiedziałem na sali konferencyjnej. Jak ja lubię wykorzystywać okazje, żeby więcej jeździć!! :)