Przymierzam się do dłuższego wypadu w

Sobota, 26 lipca 2008 · dodano: 26.07.2008 | Komentarze 0

Przymierzam się do dłuższego wypadu w poniedziałek, więc postanowiłem zrobić sobie rozgrzewkę ;).
Trasa: Kraków - Czernichów - Łączany - Spytkowice - Zator - Przeciszów - i z powrotem mniej więcej tą samą drogą.
Nigdy mi się jeszcze chyba tak dobrze nie jechało. I takiej średniej też nigdy na takim dystansie nie miałem :).
A tak w ogóle to wreszcie bez bagażnika (zechciało mi się zdjąć ;) i po wymianie napędu (na lepszy :). Bike hula jak nigdy ;).
Fajna pogoda, nie za gorąco, słoneczko za chmurkami, prawie zero wiatru. Tak to mogę jeździć.
No i jeszcze kilka zdjątek. Na początek (fajny rymik, co?) próg wodny w Łączanach, gdzie prawie zaprzyjaźniłem się z wilczurem pilnującym czegoś-tam za płotem:

Proszę przestać szukać! Wilczura na tych zdjęciach nie ma. Ja tylko napisałem, że tam właśnie zaprzyjaźniłem się (prawie)... etc ;)
Dojechałem ostatecznie tutaj, czyli do Przeciszowa:

A po powrocie moja ulica na Ruczaju wyglądała tak:

Czyli jak zwykle...
Dobra. Wystarczy. Biker powinien jeździć, a nie pisać... :)